joi, 26 iunie 2008

Shuffle Random

* calculatorul meu se deschide singur. de obicei il apuca in mijlocul noptii, fara ca cineva sa umble la el sau fara ca vreo greutate sa apeze pe buton. Pur-si-simplu. se deschide. Dubios.

* adorm numai dupa 1 noaptea, deschid ochii la 6:30 dimineata, ma uit la ceasul de pe perete, vad ca e 6 jumatate si adorm la loc. Pana la ora 9. Fix. In fiecare dimineata de o saptamana. Fara sa imi doresc asta. Ca in ziua cartitei.

* am dat pentru prima oara telefon sa imi comand un taxi. De fapt am dat 3 telefoane. Nicio firma nu avea masini disponibile. Great start.

* m-am impiedicat de 3 ori in aceeasi zi cu glezna cea stricata. nu se stie daca e ok inca.

* in Unirea sus,la toaleta, cineva asculta manele in cabina pentru handicapati. La maxim.

4 comentarii:

Cinnamon spunea...

Al meu nu se deschide, dar eu noaptea il pun pe "sleep"..e un fel de hibernate asa. Si uneori, iese singur din sleep. Se trezeste. Si incepe sa mearga cooler-ul, se aprind toate beculetele.... O_o

Andreea Verde spunea...

o-o..da la mine chiar e du-bi-os. ca e inchis. Si deodata se trezeste la viata. paac :)

rux spunea...

poate ii face cineva un CPR :p

Andreea Verde spunea...

CPR`? Control - Programat - Recuperare?