miercuri, 11 iunie 2008

Anul 9753

De o saptamana traiesc in anul 9753 si este ianuarie.
Ultima data era vineri, 12 ianuarie 9753.
Apoi mi s-a blocat definitiv calculatorul.
si.."la piece de resistence": lucram in timpul asta pe calculatorul din cealalta camera daaaar s-a stricat si ala la scurt timp. Apare "no video input" si asa ramane. Am schimbat/inlocuit firul - nimic.
nimeni nu stie ce au cele 2 calculatoare.
Si eu ma trezesc in fiecare dimineata, dau drumul la calculator din instinct si vad ianuarie 9753.
am avut o serie de discutii(si speculatii) despre ce inseamna data asta, de ce ianuarie, viitorul si asa mai departe.

dar nu e singura experienta de genul asta.

acum 3 ani am primit pe mobil un mesaj gol din anul 2012 de la un numar foarte lung. Si la data aparea data zilei respective, la ora - ora respectiva, iar la an...2012..

iar acum stau cu 2 calculatoare stricate si usor telepatice probabil, fara internet, fara mess, fara posibilitatea de a scrie chestii in word.
Isn't that lo-ve-ly?

7 comentarii:

Alex T. spunea...

zi-mi si mie cine o sa iasa presedinte in 2014 pls :d

Andreea Verde spunea...

O sa fie barbat. O sa poarte cravata rosie, o sa aiba un discurs plictisitor...si mai mult nu iti pot dezvalui inca.

Cinnamon spunea...

Eu cred ca e ceva cu telefoanele mobile. Sunt conectate la o unda extraterestra. Eu am primit la o interogare de cati bani mai am pe prepay suma de -105684 USD sau ceva asemanator.
Tuu-tu-tu-tu-tuuu-tu (X-Files Theme)

rux spunea...

=))
f mijto! pai cred ca iti ajungea creditu' ala si in viatza urmatoare ;)

Cinnamon spunea...

@ rux : nu, nu ca era cu MINUS in fata :))) Imi ajungea sa-l platesc poate si in viata urmatoare :D

Andra spunea...

uau, chestia asta e ca in "one missed call" daca ai vazut..

Andreea Verde spunea...

nop, nu am vazut. Should i?