joi, 12 februarie 2009

Najib al meu - episodul 4

Najib: (5 mai, 11:52am)
draga lupescu libanul elvetia orintului
foarte bine ca pleci in stainatate
tot foarte bine ca n'am casatorit
tot foarte bine ca t'am cunoscut
foarte bine eu stau cu mamica 88 de ani si sora 57 ani te pup lupescu

Eu: (17 mai, 8:57pm)
te pup si eu.
am fost plecata la munte la o conferinta.
acum m-am intors. tu ce mai faci?

Najib: (18 iunie, 12:35 pm)
si eu te pup sint acasa in libanla noi marele foarte frumos
plec la mare de cind in cind si muntele frumosi

Eu nu ii raspund nimic.

Najib: (3 august, 12:51 pm)
cum merge viata

Eu: (12 august, 9:47pm)
am fost in calatorii pana acum.
in grecia si austria.tu ce faci vara asta?

Najib: (22 august, 8:46 pm)
frumoasa draguta lupescu
eu am fost mai de mult in grecia si austria doua frumoase tarile
annul asta am fost in liban pe mai multe locurile
te pup din inima

Eu: (29 august 12:44am)
frumos. eu ma odihnesc zilele astea.
e foarte cald aici. tu ce faci? cum e familia ta?

Najib: (10 septembrie, 6:12pm)
foarte bine stau cu sora si mama de 90 ani
peste 2luni sint in beyrouth pentu ca o sa fie frig la munti

PS: Am postat intamplarea cu tipul din metrou aici. Daca votati cica imi dau o pereche de pantofi de la Irregular Choice. (sunt foarte tari, ii folosesc de obicei in pictoriale) S-o vad si p-asta desi.. Asta nu mi se poate intampla mie!
(apropo, nu am castigat niciodata nimic la vreun concurs de genul asta, nici online nici offline)

Niciun comentariu: