duminică, 28 septembrie 2008

Pierd neuroni...

Cand ma enervez pentru ca nu vine niciun autobuz, iar eu am intarziat deja.

Cand e inghesuiala si oamenii care te calca nu zic "pardon".

Cand gasesc scrisori vechi si imi dau seama ca nimic din ce scrie in ele nu mai e valabil acum. Ma irita in special formularile care incep cu “mereu” si se termina cu “niciodata”.

Cand cineva imi promite ca vine undeva si cu 10 minute inainte ma anunta ca nu mai poate.

Cand alerg dupa un troleu si imi inchide usile in nas.

Cand muncitorii de la Leul se imping in mine. Si dup-aia se hlizesc.

Cand ajung la metrou si el tocmai pleaca din statie.

Cand cunosc oameni care nu au nicio parere despre nimic. (DA, se poate!)

Cand ajung acasa noaptea tarziu si gasesc cheile bagate in usa.

Cand miroase a clor.

Cand dau un mesaj si astept un raspuns si nu il primesc.

Cand ploua puternic si eu nu am unde sa ma adapostesc.

Cand intarzii.
Cand intarzii.
Cand intarzii.

9 comentarii:

rux spunea...

haha
tu pierzi neuroni atunci cand nu ajungi la timp???
sau..

Anonim spunea...

eu ma enervez cand o astept pe lili cate 45 de minute de fiecare data cand ne intalnim!

Andreea Verde spunea...

:))
da rux, pentru ca ma stresez ca nu ajung la timp.

INeedADream spunea...

dragut:)

rux spunea...

si asa se duc pe rand, pe rand

btw... eu am dormit azi... muuult :P

loderunner spunea...

un punct care ar trebui de fapt sa te linisteasca - 8
puncte "fixabile" - 1,2,3,6,11
puncte la care si eu pierd neuroni - 5,7
un punct unde eu mor putin inauntru de fiecare data - 4
puncte la care nu pot comenta - restul

Anonim spunea...

Ok...clar...esti grozava!!
Ai un stil extraordinar...nu se mai satura omul de lecturat...
Eram..plictisit..putin trist...nici nu stiu exact cm eram cand am intrat pe blogultau...dar acum plec fericit...
Asta nu inainte de a te trece in blogroll...
La buna citire!!

Andreea Verde spunea...

:) ma bucur ca am inveselit pe cineva, really..

Cinnamon spunea...

Auzi, ma gandeam acum...ca ti-am tot comentat la posturi (deh, nu am avut timp sa citesc bloguri si acum recuperez). Tu primesti mail de fiecare data cand iti comentez eu? Sorry for flooding your inbox then :) dar ma bucur asa mult ca mai aflu ce se intampla in Bucuresti (prin prisma verde, ofc)!