joi, 28 februarie 2008

Spitalul cu calculatoare

Ma duc la spital. sa iau rezultatele analizelor. Ajung la intrare. O sun pe doctorita.

eu:"Buna ziua, am ajuns. Unde sa vin?"
ea: "Pai hai in sala de calculatoare ca am niste treaba pe aici. Urci la ultimul etaj si e ultima camera."(moment in care mi se termina bateria)

Urc la ultimul etaj. Erau 2 culoare: unul in stanga, celalalt in dreapta. Merg spre stanga (parea sa fie varianta corecta). Ajung in capat. Intru in ultima camera. Vreo 5 pacienti - unii in pat, altii in picioare - imbracati in pijama se uitau la mine. eu raman in prag uitandu-ma la ei.
eu: "iigh, sala de calculatoare?"
unul din ei: "ti se pare tie ca asta arata ca o sala de calculatoare?"
eu: "Mnuu, dar nu stiti unde e?"
El: "Nu domnisoara, stim doar ca nu e aici. Aici sunt oameni bolnavi.."
ies. ma duc in capatul holului. vad un doctor cu barba si mustata grizonate care fumeaza dintr-o pipa.(ca in filme) Intru la el in birou.
eu" Nu va suparati, sala de calculatoare?"
el: "ultima usa pe dreapta"
Finally, merg in capat victorioara, ajung la ultima usa pe dreapta, intru.
Oameni imbracati in pijama.
Trantesc usa si ies. Imi vine sa plang de nervi. Aud o voce.
"Nu acolo, domnisoara, dupa culoaaaar". Era doctorul cu pipa.
Intru eu pe culoar. Era o usa. Inauntru, numai calculatoare si doctorita mea.

Niciun comentariu: