joi, 28 februarie 2008

acum cateva minute...

Eu. Stau in pat. Citesc revista Elle. E ora 21 si ceva. Mor de somn.
Suna telefonul. Un numar care incepe cu 410...fix. Raspund.
el: Alo..
Mie mi se pare ca e amicul meu, D si zic somnoros: "Mm..Mmaloo...ce faci baaai..?mmm..ce faci?"
el: Imi cer scuze, domnisoara X(- cum ma cheama pe mine-) ?
Eu(confuza): Da..
El: A, pai am crezut ca e o greseala. Pareati asa somnoroasa..Sunt directorul editurii X..
Eu: (imi cade tavanul in cap de cateva ori succesiv) Aa..buna seara, ma scuzati, asteptam un telefon de la un amic..si i s-a terminat bateria si a zis ca ma suna si acum cand am raspuns am crezut ca e el..si..
El (rece) Dar pareati asa somnoroasa...
tacere
El: V-am sunat pentru ca...
si imi povesteste de ce m-a sunat.
la final eu: "bine, multumesc mult de telefon si scuze inca o data..(Chiar trebuia sa amintesc iar despre gafa??) La revedere.

auch.
inca imi e cazut tavanul in cap..

2 comentarii:

I.C. spunea...

am patit o faza I-DEN-TI-CA!!!
in liceu, dimineata, pe la ora 11. dormeam. ma suna un numar de mobil. raspund EXACT ca tine si si intreb: ,,ce faci?''
Era directoarea liceului... Imi detalii despre excursia in Grecia :)))

Andreea Verde spunea...

:)) great minds think alike!