luni, 1 octombrie 2012

Video-jurnal de Veneția


De dimineață am mers la gara din Verona și am cumpărat bilete pentru Veneția: 14,4 euro dus-întors.

M-am urcat în tren și într-o oră jumătate eram deja acolo. Totul arăta că acum 4 ani, când fusesem ultima dată:
- mulți turiști
- tricouri albe cu blugi
- teniși
- mame cu bebeluși
- clădiri cochete, gondole, vaporașe, negri care vând genți contrafăcute Louis Vuitton (în Italia vezi peste tot femei cu modelul fake sau nu LV), cartiere de lux (Burberry, Miu Miu, Prada, Cartier), bijuterii din sticlă de Murano, accesorii vintage de la 200 euro în sus
- negri care aruncă prin aer cu diverse obiecte zburatoare cu luminițe albastre
- toate drumurile duc la San Marco
- cafea de la 4 euro

 Așa că am filmat:



Surpriză călătoriei a fost expoziția de viori dedicată lui Vivaldi. Am stat 40 de minute cu muzica aceea instrumentală pe fundal citind despre sărăcie, neajunsuri, recunoașterea talentului după moarte, probleme de sănătate, muzică, muzică, muzică.



Plus bonus:








 (Va urma. Ultima zi în Verona avea să răstoarne tot ce trăisem în Italia până atunci.)

Un comentariu:

Portable Concrete Mixers spunea...

I do believe all the ideas you’ve offered for your post. They’re very convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are very brief for newbies. Could you please prolong them a little from subsequent time? Thank you for the post

- Mechanical Broom | Vacuum dewatering | Portable Concrete Plant