joi, 15 mai 2008

Marea Conspiratie

La doctor. sectia Ortopedie. Urgente. (cu drina si cos)
Credeam ca am un fleac la glezna. Am facut radiografie. astept..astept..astept.. nu imi spunea nimeni nimic. Ma pusesera intr-un scaun cu rotile, iar un tip tanar ma plimba prin spital.

noi ne hlizeam, faceam poze in scaunul cu rotile si ziceam ca tre sa se reuneasca tot colegiul medicilor ca sa imi puna un diagnostic. Oameni bolnavi treaceau, se opreau, se uitau,iar noi continuam sa facem poze si sa radem.

ma cheama inauntru. intru razand. eram convinsa ca imi pun un pansament si ma trimit acasa.
erau 2. se uita unul la altul apoi la mine, apoi la radiografie.
cel chel: "Stii..nu stiu ce sa zic, va trebui sa il convocam pe domnul X, sa hotaram impreuna.."
eu nu inteleg
cel nechel: "adica e posibil sa te pastram aici.."
eu incep sa rad: hahaa, hahaha, faceti misto de mine...
cel chel: nu, noi chiar vorbeam serios. du-te afara si asteapta pana ne consultam..
eu: pai..eu sunt ok, nu?
cel chel: nu prea..
eu: adica ce am??
cel chel se uita la cel nechel apoi se uita ingrijorator la mine..
cel chel: iti spunem dupa ce ne consultam cu domnu X.

3 comentarii:

rux spunea...

doar atat???

hai ca poti mai mult ;)

Andreea Verde spunea...

haha, mai mult in episodul urmator!

Cinnamon spunea...

asta e ca serialele care se termina in momentul cel mai de suspans :)
Ca tot eram curioasa cum de ti-ai pus piciorul in ghips.